tiistai 15. maaliskuuta 2016

Apua!

Se oli ensimmäinen reaktioni, kun sain eteeni tekstinkäsittelysivun.

"Mistä minä nyt kirjoitan?", "Haluanko kertoa kaiken?", "Lukeeko kukaan?", "Tunnistaako joku minut tästä?".. Taas tätä pinnallista ajattelutapaa, josta pyrin pois pikkuhiljaa. Olen pistänyt elämääni remonttiin, sillä en pitänyt siitä mitä peilissä ja ympärilläni näin. Ongelmia on niin helppo lakaista maton alle, mutta niiden kohtaaminen ja uudenlainen ajattelutapa tuntuu olevan monelle vaikeaa. Siksi poistuin mukavuusalueeltani ja kohtasin maailman!


Lähdetään alusta:

Olen kotoisin "keskeltä korpea", pienestä kylästä, jonka teitä pitää vilkkaana lähinnä rekka-autot. Sittemmin olen muuttanut elämäni aikana x-kertaa, etten pysy laskuissakaan enää perässä. Pahimmillaan muuttoja on ollut 3 kpl vuoden sisään. Ikää minulla on "vasta" 24-vuotta. Monet kysyivät "mistä olen kotoisin".. "Ööh.. siellä synnyin ja sitten olen asunut siellä ja täällä". Juureton? Siltä joskus tuntui..

Sittemmin löysin vierelleni Leijona-miehen.  Skorppari ja Leijona... Jep!  Suhteemme on välillä hyvinkin myrskyisä, mutta minä niin RAKASTAN tuota miestä <3  Yhdessä olemme olleet yli 5 vuotta. Tässä ajassa meille on syntynyt rakas Prinsessamme Jousimies. Perheemme on pieni ja pippurinen, mutta TÄYDELLINEN.

Sittemmin maailmaan kyllästyneenä pakkasin laukkuni, hain töitä synnynseudultani ja sanoin miehelleni, että perässä saa tulla. Pistimme yhteisen asuntomme myyntiin ja herra seurasi puolen vuoden päästä perässä.



Punainen tupa ja perunamaa. Kuvastaa tällä hetkellä aika hyvin tätä idylliä. Idylli ei vielä toistaiseksi ole oma, vaikka tässä asustetaankin, mutta toivottavasti sekin muuttuu tässä lähiaikoina. Blogissani tullaan pyörimään pitkälti teemoissa

- omavaraisuus
- rakentaminen
- sisustaminen
- eläimet
- perhe
- pois oravanpyörästä (helpommin sanottu kuin tehty)
- kierrättäminen

Tervetuloa siis maailmaani. Toivottavasti viihdyt! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti